Voetbaluhhhhhh!

Het kan niemand zijn ontgaan dat de zorgvuldig door marketeers en andere in sociale wetenschappen opgeleide personen tot stand gekomen indeling van supermarkten de afgelopen weken totaal de vernieling is ingedraaid.

Een week geleden liep ik in mijn eigen wijk tegen een mentale oranjedreun op toen ik nog even wat kleine boodschappen moest doen. Ik voelde werkelijk waar en fysieke neiging te bukken bij de verbijsterende hoeveelheid oranje vlaggetjes die het plafond ‘sierden’.

Vandaag was het weer raak in de super vlakbij mijn werk. Normaal gesproken een verademing van breed opgezette straten met schappen, maar nu verworden tot een smal steegje door een muur van oranje bierverpakkingen.

Tja, wat valt er verder nog over te zeggen. Oranje is een enorm lelijke kleur en een massa oranje is gewoon intens lelijk. En nu we toch aan het azijn pissen zijn: wat heeft een afgrijselijk omhulde hoeveelheid alcohol met sporten te maken? O ja, dronken mannen voor de buis: VOETBALUHHHHHHH!

Scroll Up

Pin It on Pinterest